Service Center Gruppen har indgået en landsdækkende aftale om transport med Nordjysk Logistik. Nordjysk Logistik kører i hele Danmark inkl. brofaste øer og udfører dag til dag levering på professionel vis i special-indrettede biler, som sikrer en skånsom transport.

Chaufførerne bruger online scannere når de henter og bringer produktet hos dig. Der er elektronisk log på alle transporter og mulighed for at følge med i transporten via www.servicebroker.dk, hvor man ligeledes adviseres via SMS/e-mail om afhentning/levering og selv, elektronisk, godkender dato for returnering.

Når du booker reparation af et TV større end 30”, vil du få mulighed for at bestille en transport. Hvis det er en garantisag, vil du automatisk blive tilbudt denne mulighed, uden beregning. Du booker selv din sag ved at oprette den i menupunktet "Opret reparationssag" herover. Under oprettelsen, vælger du selv den dag, hvor du ønsker at får produktet afhentet. Du skal sørge for at være hjemme og have telefonen tændt den pågældende dag, da der typisk vil blive ringet til dig, inden chaufføren kører ud på din adresse.

Vær opmærksom på, at Tv’et skal være klar til afhentning, det vil sige, at det skal være nedtaget af væg med afmonteret vægbeslag og stå klar til afhentning. Hvis det er muligt, ønsker vi produktet i den originale emballage, og vi ønsker kun fjernbetjening medsendt, hvis den er sammenhængende med fejlen.

Ved returtransport vil du modtage en e-mail og en sms med information om returbooking. Du vælger ligeledes selv, hvilken dag du ønsker produktet skal bringes retur til dig, og du skal, på datoen for returneringen, være hjemme og have telefonen tændt.

Alle reparationer er pakket i en transportfilm og plomberet med en gul seddel, hvilket tjener dels til beskyttelse at apparatet, men også som en transportplombe. Skulle der mod forventning være skade på det returnerede apparat, er det vigtigt at 48 timers reglen overholdes og at Service Center Gruppen kontaktes inden 48 timer. Det er også vigtigt at transportfilm/plomben gemmes, da leverancen ellers betragtes som værende godkendt af modtager. Det er muligt via www.servicebroker.dk at se telefon nr. på den chauffør som kører i den landsdel hvor du bor.

Følg din reparation online her.
ABookAcer
AKGAlienware
AmitechAndersson
AppleArena
AsusB&O PLAY
Bang & OlufsenBlaupunkt
BoseBrother
BushCanon
CompaqDaewoo
DantaxDell
DelonghiDenon
DenverDigitality
DMTechEletra
EmachinesEpson
FinluxFujitsu/Siemens
FunaiGaggia
GarminGizmolink
GoodmannsGrundig
Harman-KardonHasee
HegelHisense
HitachiHP
HP ConsumerHp PRO
HuaweiI3
IBMIkea
InfinityIRC
JamoJBL
JuraJVC
KodakKonica
KRIMLenovo
LGLibratone
LoeweLumatron
LuxorMarshall
MelittaMicrosoft
MinoltaMSI
NADNakamichi
NikonOki
OlympusOnkyo
OrionPace
Packard BellPanasonic
Panasonic ProPhilips
PioneerProsonic
RotelRøros Metall
SabaSaeco
SagemcomSalora
SamsungSandstrøm
ScansonicScansound
ScanticSharp UMC
SiemensSony
System AudioTcl
TeacTechnica
TechnicsTelefunken
ThomsonToshiba
TriaxUnited
ViasatVifa
YamahaØvrigt
Service Center Gruppen A/S     Hjulmagervej 15     9490 Pandrup     Telefon 70101019     info@servicecentergruppen.dk