Hvis produktet er købt for mindre end to år siden, er den dækket af garantien, hvis det drejer sig om en fabrikationsfejl. Er produktet købt i udlandet eller i en Internet-butik, eller er du i tvivl om det er en parallelimport, skal du først kontakte producenten eller købsstedet. Du vælger selv, om du vil kontakte købsstedet, eller om du vil booke en reparation direkte via ServiceBroker.

Husk altid at medsende en kopi af din købsfakturaen, når du opretter en garanti-reparation.

Sender du et produkt til reparation under garanti, og det viser sig, at det ikke er en fabrikationsfejl, vil du blive kontaktet med henblik på at få afklaret om du vil have produktet repareret som en tilbudssag eller du ønsker den retur. Under alle omstændigheder vil du blive opkrævet et undersøgelsesgebyr og en eventuel fragt. Klik her for at se prislisten.

Transport af produktet er gratis, når det drejer sig om et tv over 30”. For alle andre produkter gælder, at de skal sendes til værkstedet. Adressen oplyses på følgesedlen, når sagen er oprettet.
ABookAcer
AKGAlienware
AmitechAndersson
AppleArena
AsusB&O PLAY
Bang & OlufsenBlaupunkt
BoseBrother
BushCanon
CompaqDaewoo
DantaxDell
DelonghiDenon
DenverDigitality
DMTechEletra
EmachinesEpson
FinluxFujitsu/Siemens
FunaiGaggia
GarminGizmolink
GoodmannsGrundig
Harman-KardonHasee
HegelHisense
HitachiHP
HP ConsumerHp PRO
HuaweiI3
IBMIkea
InfinityIRC
JamoJBL
JuraJVC
KodakKonica
KRIMLenovo
LGLibratone
LoeweLumatron
LuxorMarshall
MelittaMicrosoft
MinoltaMSI
NADNakamichi
NikonOki
OlympusOnkyo
OrionPace
Packard BellPanasonic
Panasonic ProPhilips
PioneerProsonic
RotelRøros Metall
SabaSaeco
SagemcomSalora
SamsungSandstrøm
ScansonicScansound
ScanticSharp UMC
SiemensSony
System AudioTcl
TeacTechnica
TechnicsTelefunken
ThomsonToshiba
TriaxUnited
ViasatVifa
YamahaØvrigt
Service Center Gruppen A/S     Hjulmagervej 15     9490 Pandrup     Telefon 70101019     info@servicecentergruppen.dk